Kredito unijos, kaip ir šalyje veikiantys komerciniai bankai, teikia analogiškas finansines paslaugas savo klientams. Tuo metu platų klientų aptarnavimo vietų tinklą visoje Lietuvoje vienijanti kredito unijų grupė klientus aptarnauja įprastai – kredito unijos patalpose tiek su išankstine registracija, tiek be jos, palaukus „gyvoje“ eilėje, jei tokia būtų.
„Kredito unijų didžiausias išskirtinumas – artumas nariui. Puoselėjame šią vertybę iki šiol, žadame ateityje išlaikyti šiandien turimą klientų aptarnavimo vietų tinklą, kuris apima per 100 taškų Lietuvos regionuose ir didžiuosiuose miestuose, taip pat reikšmingai nekoreguoti paslaugų įkainių. Į kredito unijas klientai gali atvykti be išankstinės registracijos, kur gaus tiek individualią konsultaciją, tiek sutvarkys finansinius reikalus greitai, arti namų ir už patrauklius įkainius“, – teigia LCKU administracijos vadovas ir valdybos pirmininkas Mindaugas Vijūnas.
Finansinių paslaugų pasiekiamumo klausimas pasidarė ypatingai opus koronaviruso pandemijos pradžioje, kuomet dėl saugumo priežasčių buvo apribotos bankų ir kredito unijų teikiamų finansinių paslaugų „akis į akį“ būdu tvarka. Vis dėlto atlaisvinus karantino suvaržymus, dalis finansinių paslaugų teikėjų liko prie išankstinio klientų registravimo tvarkos.
LKU kredito unijų grupė vienija 44 kredito unijas visoje Lietuvoje ir daugiau nei 100 klientų aptarnavimo vietų tinklą, įskaitant atokesnius Lietuvos regionus, miestelius. Taip pat kredito unijose ir jų nutolusiose kasose klientai priimami ne tik konsultacijoms, bet ir gali atlikti grynųjų pinigų operacijas, kas šiuo metu ypatingai aktualu be savo banko skyriaus likusiose Lietuvos gyvenvietėse.
Kartu, esant poreikiui, kredito unijos klientai turi galimybę gauti ir nuotolines paslaugas – nuotoliniu būdu įstoti į kredito unijos narius, sudaryti sutartis dėl finansinių paslaugų teikimo, indėlio, naudotis internetine bankininkyste, mobiliąja aplikacija bei gauti bendro pobūdžio konsultaciją elektroniniais kanalais.